ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Det er ikke et ukendt problem, at den såkaldte radiotvekspert giver folk kvaler. Der sælges produkter med fejlangivelser for alder og stand.
Kan også kun advare mod at benytte denne mand som kalder sig ekspert.
Hold jer til de kendte og seriøse forhandlere og værksteder.
Årsagen til at du ikke har fået så meget respons er muligvis, at brugerne herinde ofte har lidt mere kendskab til B&O end den gennemsnitlige forbruger, og derfor godt kan se, at de priser Radio & TV Eksperten tager for deres brugte produkter, er alt for høje i forhold til brugtmarkedet ellers.
Vi kan tage et eksempel:
Radio & TV Eksperten tager 3999.- for et sæt BeoVox 4500. På DBA.DK kan man finde et sæt BeoVox 4500 i næsten nyværdig stand til under halvdelen af den pris. Så er det muligt, at de hos Radio & TV Eksperten giver 6 måneders garanti, og at de er forhandlere og derfor skal tjene penge, men det er i mine øjne altså ikke den ekstra sum penge værd for forbrugerne - Du kan få repareret et apparat op til flere gange for de penge!
Derudover har jeg også kun hørt negativ omtale om Radio & TV Eksperten, så jeg er glad for, at du advarer evt. købere, så de forhåbenligt tænker sig om en ekstra gang, før de (I mine øjne i hvert fald...) betaler overpris hos Radio & TV Eksperten.
- Dennis