Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

Radio & Tv Eksperten

rated by 0 users
This post has 3 Replies | 2 Followers

TerjeH
Not Ranked
Posts 16
OFFLINE
Bronze Member
TerjeH Posted: Thu, Aug 2 2012 1:54 PM
Jeg har et problem med min av9000mp. Timer virker ikke på play av/tv produkter. Dette kunne Radio & Tv Eksperten (Søren) i Danmarkreparere, sa han. Dermed sendte jeg den til han og etter over 5 mnd. på verksted og mange purringer samt betaling kr. 1000,- kom den i retur. Prøving/testing var visst en grunn for den lange reperasjonstiden. Den har i dag samme feil som før rep. og jeg har vært uten spiller i over 5 mnd. og er kr. 1500,- (m/frakt) fattigere.

Jeg vil med dette advare andre om å benytte Radio & Tv Eksperten i Odense til reperasjon av B&O produkter.
Bo
Not Ranked
Posts 18
OFFLINE
Bronze Member
Bo replied on Sat, Dec 29 2012 6:27 PM

Det er ikke et ukendt problem, at den såkaldte radiotvekspert giver folk kvaler. Der sælges produkter med fejlangivelser for alder og stand.

Kan også kun advare mod at benytte denne mand som kalder sig ekspert.

Hold jer til de kendte og seriøse forhandlere og værksteder.

TerjeH
Not Ranked
Posts 16
OFFLINE
Bronze Member
TerjeH replied on Sat, Dec 29 2012 11:23 PM
Takk bo. Trodde det var en feil med meg når det ikke kom noen kommentar på mitt inlegg. Håper flere potensielle brukere av "Radioeksperten" ser problemet med useriøse behandlere av våre kjære B&O produkter og styrer unna.
Dennis
Top 150 Contributor
Denmark
Posts 627
OFFLINE
Bronze Member
Dennis replied on Sat, Dec 29 2012 11:40 PM

Årsagen til at du ikke har fået så meget respons er muligvis, at brugerne herinde ofte har lidt mere kendskab til B&O end den gennemsnitlige forbruger, og derfor godt kan se, at de priser Radio & TV Eksperten tager for deres brugte produkter, er alt for høje i forhold til brugtmarkedet ellers. 

Vi kan tage et eksempel:

Radio & TV Eksperten tager 3999.- for et sæt BeoVox 4500. På DBA.DK kan man finde et sæt BeoVox 4500 i næsten nyværdig stand til under halvdelen af den pris. Så er det muligt, at de hos Radio & TV Eksperten giver 6 måneders garanti, og at de er forhandlere og derfor skal tjene penge, men det er i mine øjne altså ikke den ekstra sum penge værd for forbrugerne - Du kan få repareret et apparat op til flere gange for de penge!

Derudover har jeg også kun hørt negativ omtale om Radio & TV Eksperten, så jeg er glad for, at du advarer evt. købere, så de forhåbenligt tænker sig om en ekstra gang, før de (I mine øjne i hvert fald...) betaler overpris hos Radio & TV Eksperten. 

- Dennis

 

Page 1 of 1 (4 items) | RSS