ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Det, du taler om, er system modulet modul 51, som indeholder et scart stik, et ML stik, samt Modulator udgang. Hvis det er korrekt, kan du montere dette i BV 8-40. Hvis AV 4 er synlig og aktiv(virker) virker modulet i BV 8-40. Det er muligt, at modul 51 har en ældre software, som skal opdateres, således at det passer til BV 8-40. Dette gøres via BV 8-40, som også bliver opdateret ved denne lejlighed.
mvh/fritz
Hej Fritz
Ja det er system modul 51 jeg taler om (Blev lige lidt klogere på det korrekte navn efter jeg kiggede i service manualen).
Jeg skal lige forstå dig helt rigtigt ift. AV4: Det du siger er, at når jeg har flyttet modulet til BV8-40 skal AV4 være synlig og aktiv i menuen hvilket indikerer at det fungerer - og hvis AV4 ikke er synligt betyder det at modul 51 softwaren er for gammel til BV8-40 og derfor skal opdateres?
Ift når jeg skal flytte modulet er det så egentligt nødvendigt at have et anti-statisk armledsbånd på eller er det ikke nødvendigt?
Mvh Casper
Hej Casper.
i 95 % af tilfældene vil det virke, og du skal bruge en skruetrækker. Rør kun ved metallet eller bøjlen hvis den sidder på. Husk at stikket skal være taget ud af 223 volt stik kontakten og BV 8 skal være slukket for mindst 15 min, tryk evt. på tv på fjernbetjeningen.