Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beo4 werkt niet goed met M7sat801

rated by 0 users
This post has 6 Replies | 0 Followers

zenden
Not Ranked
Posts 15
Bronze Member
zenden Posted: Wed, Oct 17 2012 8:14 PM

De HD-decoder (M7sat801) achter mijn BEOVISION 5 werkt goed als ik de originele afst.bediening van de M7 gebruik om de M7 tuner van kanaal te verwisselen. Via een IR oogje (aangesloten op de uitgang van de BV5 en geplakt op het venstertje van de M7) is de BEO4 in staat om de M7 te laten zappen. Dit werkt wel als je op de BEO4 een kanaalnummer indrukt bijv. 1 of 103. Het werkt niet als je met pijltje omhoog of met pijltje omlaag wil zappen. Iemand een oplossing?

Fl_ip
Top 500 Contributor
Posts 160
Bronze Member
Fl_ip replied on Wed, Oct 17 2012 8:17 PM
Misschien go + pijltje omhoog/omlaag
zenden
Not Ranked
Posts 15
Bronze Member
zenden replied on Wed, Oct 17 2012 8:27 PM

Fl_ip, dat werkt. Maar op deze wijze zappen is minder handig. Soms werkt het pijltje naar boven of naar beneden wel! Ik had ook al een vloeitje tussen het IR-oogje en het venstertje gestopt ivm met misschien een te hoge intensiteit van de uitgang.

zenden
Not Ranked
Posts 15
Bronze Member
zenden replied on Wed, Oct 17 2012 8:27 PM

Fl_ip, dat werkt. Maar op deze wijze zappen is minder handig. Soms werkt het pijltje naar boven of naar beneden wel! Ik had ook al een vloeitje tussen het IR-oogje en het venstertje gestopt ivm met misschien een te hoge intensiteit van de uitgang.

Fl_ip
Top 500 Contributor
Posts 160
Bronze Member
Fl_ip replied on Wed, Oct 17 2012 8:34 PM
Dit is wel de manier. Er valt weinig aan te doen behalve een nieuw toestel aanschaffen en dan een nieuwe beo4 met navigatieknop. Dan kun je het instellen in de tv. Met dit oudere toestel blijft het go + omhoog/omlaag. Als je eenmaal op go hebt gedrukt kun je vaak wel blijven doorzappen
zenden
Not Ranked
Posts 15
Bronze Member
zenden replied on Wed, Oct 17 2012 8:39 PM

Fl_ip, dat werkt. Maar op deze wijze zappen is minder handig. Soms werkt het pijltje naar boven of naar beneden wel (zonder go vooraf in te drukken)! Ik had ook al een vloeitje tussen het IR-oogje en het venstertje gestopt ivm met misschien een te hoge intensiteit van de uitgang.

zenden
Not Ranked
Posts 15
Bronze Member
zenden replied on Wed, Oct 17 2012 8:43 PM

Oké, bedankt voor je antwoord !

Page 1 of 1 (7 items) | RSS