ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
De HD-decoder (M7sat801) achter mijn BEOVISION 5 werkt goed als ik de originele afst.bediening van de M7 gebruik om de M7 tuner van kanaal te verwisselen. Via een IR oogje (aangesloten op de uitgang van de BV5 en geplakt op het venstertje van de M7) is de BEO4 in staat om de M7 te laten zappen. Dit werkt wel als je op de BEO4 een kanaalnummer indrukt bijv. 1 of 103. Het werkt niet als je met pijltje omhoog of met pijltje omlaag wil zappen. Iemand een oplossing?
Fl_ip, dat werkt. Maar op deze wijze zappen is minder handig. Soms werkt het pijltje naar boven of naar beneden wel! Ik had ook al een vloeitje tussen het IR-oogje en het venstertje gestopt ivm met misschien een te hoge intensiteit van de uitgang.
Fl_ip, dat werkt. Maar op deze wijze zappen is minder handig. Soms werkt het pijltje naar boven of naar beneden wel (zonder go vooraf in te drukken)! Ik had ook al een vloeitje tussen het IR-oogje en het venstertje gestopt ivm met misschien een te hoge intensiteit van de uitgang.
Oké, bedankt voor je antwoord !