ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022READ ONLY FORUM
This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022
Dan moet je de bs5 eerst erbij nemen. Zonder bs5 wordt de beo6 niet actief met plaatjes etc.
Beobuddy:Dan moet je de bs5 eerst erbij nemen. Zonder bs5 wordt de beo6 niet actief met plaatjes etc.
gebruik je ook itunes? Dan kan je nmusic via beo4 stop zetten en via de remote-app op je iphone elke cd kiezen die je wilt.
Als je een Mac gebruikt met BMlink is het nog eenvoudiger.....
Toen ik nog PC gebruikte als basis voor muziek heb ik mijn n-music leeg gelaten (dus niet laten zoeken naar muziek) zodat bij opstart N-Music op beo4/5 er geen muziek te horen was, en dan vervolgens met remote op ipad de muziek starten.
Remote app van Apple zelf
Hey,
Laat me toe te zeggen dat ik het niet goed begrijp, je wil 2000 euro voor een Mlgateway geven of reeds gegeven en een 700 euro Iphone, terwiijl een 2600 euro voor een besound 5 en een beo6 al je wensen kunnen afdekken.
Zit zelf met een bs5 en heb nog nooit ( buiten de eerste keer) mijn ipad of iphone gebruikt, veel te omslachtig, beo6 met tweeweg werkt perfect.
Heb nu aan de bs5 een playmaker op de aux gehangen en kan dus indien ik wil via de remote app van apple mijn mac muziek laten sturen naar mijn playmaker. Buiten als toffe gadget tijdens feestjes is de meerwaarde daarvan miniem.
Keep it simple en ga voor de beosound 5 met mots als toemaatje
DP
Je hebt een Mac met iTunes nodig en een beoport (beolink pc2), op je Mac installeer je bm-link op je iPhone of iPad de remote app van Apple
Je Mac moet verbonden zijn met een wifi netwerk zodat je er met je iPhone of iPad verbinden me kunt maken.
Als je nu nmusic start met je beolink afstandsbediening , kun je op de iPhone of iPad met de remote app iedere cd afspelen die je op iTunes hebt staan
Met cd covers en al