Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

De muziek van N-MUSIC met iPhone bedienen

rated by 0 users
This post has 12 Replies | 1 Follower

AvandenBurg
Not Ranked
Posts 10
Bronze Member
AvandenBurg Posted: Wed, Nov 7 2012 12:48 PM
Ik werk met een Beomaster via mijn tv. Daar kan ik goed zien welke cd ik wil aanzetten. Echter, als ik in de keuken of buiten de N-MUSIC wil bedienen (met BEO4) dan kun je niet een CD selecteren. (je kunt alleen naar voren en achteren). Nu heb ik dit met een MLGW geprobeerd maar dan nog kan je niet op je IPhone de gewenste CD binnen N MUSIC selecteren. Iemand een idee hoe dit wel te realiseren?
Fl_ip
Top 500 Contributor
Posts 160
Bronze Member
Fl_ip replied on Wed, Nov 7 2012 2:30 PM
Beo6 geen optie?
Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder

Dan moet je de bs5 eerst erbij nemen. Zonder bs5 wordt de beo6 niet actief met plaatjes etc.

Fl_ip
Top 500 Contributor
Posts 160
Bronze Member
Fl_ip replied on Wed, Nov 7 2012 7:12 PM
Beobuddy:

Dan moet je de bs5 eerst erbij nemen. Zonder bs5 wordt de beo6 niet actief met plaatjes etc.

Oja dat klopt. Belangrijk detail
AvandenBurg
Not Ranked
Posts 10
Bronze Member
Maar is dat de enige optie??? Is dit niet op één of andere manier via je iPhone te koppelen?
beoaddict
Not Ranked
Posts 1
Bronze Member

gebruik je ook itunes? Dan kan je nmusic via beo4 stop zetten en via de remote-app op je iphone elke cd kiezen die je wilt.

Als je een Mac gebruikt met BMlink is het nog eenvoudiger.....

Toen ik nog PC gebruikte als basis voor muziek heb ik mijn n-music leeg gelaten (dus niet laten zoeken naar muziek) zodat bij opstart N-Music op beo4/5 er geen muziek te horen was, en dan vervolgens met remote op ipad de muziek starten.

AvandenBurg
Not Ranked
Posts 10
Bronze Member
Ik werk met een Mac en ITunes. Welke remote app gebruik je dan?
Beoik
Not Ranked
Posts 26
Bronze Member
Beoik replied on Fri, Nov 9 2012 10:27 PM

Remote app van Apple zelf

AvandenBurg
Not Ranked
Posts 10
Bronze Member
Met de remote kan je je Mac aansturen. Maar dan kan je toch niet je Beomaster bedienen? Hoe maak je de koppeling tussen Beoconnect en ITunes? Op dit moment sleep ik me muziek van ITunes naar Beoconnect.
AvandenBurg
Not Ranked
Posts 10
Bronze Member
@Beoik, weet jij hoe ik moet handelen?
Frederic
Top 500 Contributor
Belgium
Posts 121
Bronze Member
Frederic replied on Fri, Nov 16 2012 7:42 PM

Hey,

Laat me toe te zeggen dat ik het niet goed begrijp, je wil 2000 euro voor een Mlgateway geven of reeds gegeven en een 700 euro Iphone, terwiijl een 2600 euro voor een besound 5 en een beo6 al je wensen kunnen afdekken.

Zit zelf met een bs5 en heb nog nooit ( buiten de eerste keer) mijn ipad of iphone gebruikt, veel te omslachtig, beo6 met tweeweg werkt perfect.

Heb nu aan de bs5 een playmaker op de aux gehangen en kan dus indien ik wil via de remote app van apple mijn mac muziek laten sturen naar mijn playmaker. Buiten als toffe gadget tijdens feestjes is de meerwaarde daarvan miniem.

Keep it simple en ga voor de beosound 5 met mots als toemaatje

Frederic
Top 500 Contributor
Belgium
Posts 121
Bronze Member
Frederic replied on Fri, Nov 16 2012 7:42 PM

DP

Beoik
Not Ranked
Posts 26
Bronze Member
Beoik replied on Sat, Nov 17 2012 8:49 PM

Je hebt een Mac met iTunes nodig en een beoport (beolink pc2), op je Mac installeer je bm-link op je iPhone of iPad de remote app van Apple

Je Mac moet verbonden zijn met een wifi netwerk zodat je er met je iPhone of iPad verbinden me kunt maken.

Als je nu nmusic start met je beolink afstandsbediening , kun je op de iPhone of iPad met de remote app iedere cd afspelen die je op iTunes hebt staan

Met cd covers en al

Page 1 of 1 (13 items) | RSS