Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beoplay M3 in Stereo

rated by 0 users
This post has 4 Replies | 1 Follower

Haw
Top 500 Contributor
Posts 256
Bronze Member
Haw Posted: Tue, Jun 23 2020 5:27 PM
Hallo, da ich mir eventuell den Beoplay M3 oder M5 zulegen will , würde mich interessieren ob mit den M3 oder M5 auch ein Stereo-Setup möglich ist?

Ich für alle Antworten sehr dankbar.

Sonnige Grüße aus Stuttgart-

Hardy
crossbytje
Top 500 Contributor
Posts 224
Bronze Member

I'm using 2 M3's as stereo computer speakers. They are connected through the LINE IN connector and a splitter cable which takes a stereo 3.5mm jack and turns it into two mono 3.5mm jack plugs.

Apart from that, they can also still be included in airplay or other multiroom setups. So if I need them to play my living room music in sync, I just include them in the airplay stream.

Beolit 12 - Beolab 4 pc (dead now) - Beoplay H5 - Beolab 9 - BeoRemote One BT - Beoplay M3

Haw
Top 500 Contributor
Posts 256
Bronze Member
Haw replied on Wed, Jun 24 2020 3:22 PM
Danke für die Nachricht. Das ist nicht das was ich meine- ich möchte die Lautsprecher zum streamen verwenden. Mittlerweile habe ich Auskunft von B&O erhalten und es ist möglich über Multiroom mehrere Lautsprecher zusammen zuschließen, aber jeder Lautsprecher gibt dabei den kompletten Stereoton wieder.

Grüße Hardy
Lapet
Not Ranked
Posts 25
Bronze Member
Lapet replied on Tue, Jul 14 2020 5:20 PM

Hi, das sollte über Google / Chromecast funktionieren. 

Haw
Top 500 Contributor
Posts 256
Bronze Member
Haw replied on Tue, Jul 14 2020 5:53 PM
Danke für die Nachricht. Aber meine Kaufabsichten sind vorerst mal vom Tisch. Ich hatte da ein Problem mit der Bedienbarkeit meines Beolab 3500 über die Fernbedienung. Jetzt klappt der Bl soweit wie nötig.
Page 1 of 1 (5 items) | RSS