Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beolab penta vers3

rated by 0 users
This post has 2 Replies | 1 Follower

Mikeappelman
Not Ranked
Posts 21
Bronze Member
Mikeappelman Posted: Fri, Dec 4 2020 7:25 PM

Beste B&O liefhebbers,

ik ben  bezig met het reviseren van mijn beolab penta’ ( aangesloten op beomaster 6500.

foam randen  vervangen.

alle condensators vervangen.

Nu doen alleen nog steeds de displays het niet.

met juiste schema wat metingen gedaan en display test (pen 27 ic2) ook kunnen zien dat de groene display niet stuk is.

schakelaars onder de voet staan ook keurig op audio en de powerlinkkabels zijn ook volledig 8 pins bedraad.

waarom gaan ze niet aan?

iemand een idee.

ligt het dan aan de beomaster 6500?

zit er ook nog verschil  in de beomaster 6500,dat display niet wordt aangestuurd en kan ik dat testen.

hoor heel graag van iemandSmile

DStefan
Not Ranked
Posts 25
Bronze Member
DStefan replied on Mon, Dec 7 2020 1:14 PM
Hallo,

Ik heb ook niet de oplossing, maar heb wel ook een 6500 gehad die geen data doorgaf. Als ik mijn Penta’s op een andere Beomaster aansloot deden de displays het gewoon. Een defect in de 6500 is dus zeker mogelijk. Even testen met een andere Beomaster lijkt mij het eenvoudigst, dan weet je gelijk meer.
Mikeappelman
Not Ranked
Posts 21
Bronze Member

Bedankt voor je antwoord.

heb ondertussen de penta’s op ouverture aangesloten maar helaas zonder resultaat.ook met verschillende powerlink kabels niet

dus moet toch echt de speaker.

ben er wel achter dat de displays groen zijn ik ik een mk2  heb die origineel  oranje horen te zijn.

mischien dat dat het probleem is

Page 1 of 1 (3 items) | RSS