Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

Beovision7 xbox aansluiten

rated by 0 users
This post has 9 Replies | 0 Followers

Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 Posted: Mon, Apr 28 2014 4:15 PM
Hoi

Ik heb een beovision 7.32 staan (kabels door de muur) mk1 hierop wil ik een xbox 360 aansluiten ik moet een kabel gaan kopen voor aansluiten op deze tv, dat kan de scart kabel zijn of via component, ik las dat component mooier beeld geluid geeft, maar is dit echt een groot verschil, en hoe zit het met de snelheid weergave tussen scart en component? , het makkelijkste zou voor mij zijn scart, want die kan ik dan op de hdr1 klikken die ook nog achter muur verstopt zit netjes, de component moet ik direkt door muur op de tv aansluiten, voordat ik dus een kabel ga kopen zou ik graag wat advies van iemand hebben hierover,

Bvd

Dave
DoubleU
Top 150 Contributor
Posts 562
Bronze Member
DoubleU replied on Mon, Apr 28 2014 5:57 PM

De MK1 is niet HD-ready, tenzij er later een hd-ready kit is ingebouwd. Component is dan waarschijnlijk uitgesloten. 

Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 replied on Mon, Apr 28 2014 6:07 PM
Ok, bedankt ik heb klepje achter al afgehaald vanochtend zitten wel aansluitingen op die erop lijken, Yp Rb of zo 4 aansluitingen op rij
Fl_ip
Top 500 Contributor
Posts 160
Bronze Member
Fl_ip replied on Mon, Apr 28 2014 7:49 PM
Je kunt het altijd proberen. Anders zou je ook altijd de camera aansluiting kunnen proberen
Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 replied on Mon, Apr 28 2014 8:58 PM
Ook bedankt ja, ik heb er ook een wii op zitten via hdr1, deze heb ik in begin gebruikt via camcord ja, ik moet zeggen dat ik geen verschil merkte in kwaliteit op camcord of scart av

Maargoed

Ik bestel de scart kabel wel gewoon als dit een waardeloos beeld geeft beter een 7 kopen met hd aansluiting
Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 replied on Thu, May 1 2014 1:58 PM
Ik wil nog even melden dat de scart kabel aangesloten op de hdr1 slecht wazig beeld gaf, nu heb ik met veel werk het gat door muur vergroot aangepast zodat de xbox scart rechtstreeks op de tv komt, een groot verschil, het lijkt net oo hd ready beeld, wat ik voorheen op de xbox had,
Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder

Je kan in het servicemenu van de BV7 controleren of hij hd-ready is. Er moet dan software versie 7.x in zitten. Software 6.x is gewoon SD.

De component-ingang van de BV7 zal waarschijnlijk alleen reageren op 576i of op reageren (als hij al reageert). Geen hogere resolutie.

Verder als je de scart op de HDR1 aansluit, dan gebruik je dus composiet. Dat is hetzelfde als een geel tulpje wat bij de Wii of ander apparaat zit. Al de beeldinformatie gaat dan via een enkel draadje. Niet al te best dus.

Bij de scart op AV 1 t/m 3 zal de BV7 ook op RGB signalen reageren, wat een beter beeld geeft. Niet te verwarren met component..

Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 replied on Mon, May 12 2014 6:50 AM
Oke bedankt beobuddy, inderdaad is het beel op v aux mooier

Beobuddy
Top 25 Contributor
Utrecht, The Netherlands
Posts 3,972
Founder
Beobuddy replied on Wed, May 14 2014 9:14 AM

Heb je toevallig in het servicemenu gekeken welke softwareversie er in de BV7 zit?

Dave33
Not Ranked
Posts 80
Bronze Member
Dave33 replied on Wed, May 14 2014 2:33 PM
Software 6 geloof ik
Page 1 of 1 (10 items) | RSS