Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

Peter Pans Hjemmebio, - interface - tips & tricks.

This post has 1,576 Replies | 16 Followers

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Sat, Sep 30 2017 11:56 AM

pedid:

Er der en årsag til at flere ikke benytter sig af BeoLab Transmitter 1 og BeoLab receiver 1 i deres opsætninger?
Her tænker jeg selvfølgelig at prisen kan være en faktor, men for 3000,- + 5x1500,- kan man nyde en fuld
WiSA opsætning med et komplet 5.1 setup (eller mere) uden al kabelrodet med deres non B&O tv.
Tænker bare der engang i mellem sker en automatisk fornyelse, og når man tænker på mængden af brugere
der netop spørg ind til "..hvad skal jeg købe for at få et par BeoLab 8000 højtalere til at indgå i mit ikke B&O
setup", så overrasker det mig at Peter, eller andre ikke foreslår den løsning.

Måske Peter svarer tilbage med hvad han har gjort sig af tanker og/eller erfaring med produktet.


Hej pedid - Tak for dit indput. Måske fordi denne trådløse løsning, bliver for dyr for de fleste.



Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Sun, Oct 1 2017 10:03 AM

Hvis man bruger et BV-11 i en NL/ ML opsætning, og høre net radio i et rum fra
BV11. Vil vi så se tv, kan man så stadig høre net radio i link rummet fra BV-11.
Nej, det kan man desværre ikke !

Hvorfor laver i ikke bare et stand alone setup med super lyd, i de rum i ønsker.



Her er der ingen NL/ ML begrænsninger der, ødelægger fornøjelsen.

Du vælger selv om du vil købe eller selv lodde ovenstående adapter kabel. Yes - thumbs up

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member



Well så sprang jeg ud i det. Har købt et par nye Beolab 5 FE (Final Edition).

Se NLS's billeder - Her.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member

Har i modtaget B&O's seneste Software opdateringer. ?

På dansk her. - På Engelsk her.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member

madskp skriver:

Jeg var overrasket i går, at min Beoplay V1 præsenterede mig med softwareopdateringen 1.0.11.37484 dateret 01-09-2017.
Udgivelsesnotaterne siger kun: Dit tv opdateres med ny software.

Er der nogen der ved, hvad der er i denne software release eller hvis der er nogen problemer med det, før jeg installerer det?

På en måde er jeg imponeret. Tv'et er over 5 år og får stadig opdateringer.

Tak på forhånd

Læst her.

 

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Thu, Oct 5 2017 11:25 AM



Test: Bang & Olufsen BeoVision Eclipse - Læs her.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Sat, Oct 14 2017 12:43 PM

Ingen lyd fra Apple TV 3 via BeoVision 7 Mk.I eller Mk.II.

 

Fordi de første BeoVision 7 versioner decoder lyd i DSM, ikke i PCM lyd som AppleTV sender ud.
Først fra og med BeoVision 7-40" Mk III's decoder, håndteres lyd i PCM. En gang kunne din B&O
forhandler opdatere service SW, og opgradere med et kit. Dette kit findes ikke mere.

En eventuelt løsning, på eget ansvar. Opsætningen virker enkelt.



Kramer FC-47 HDMI til DVI og S / PDIF Audio Format Converter
Audio Formats: 2ch 44.1kHz/16 bit; 2ch 48kHz/24 bit; 5.1ch 48kHz/24 bit; 7.1ch 48kHz/24 bit.
Out 1x S/PDIF coaxial (digital audio) på et RCA kabel/stik passer til SPDIF IN på BeoVision TV. 
AV 1-2-3-5. Pris 1.820 Kr.  Understøtter HDMI 1,1, HDCP3 1,0. -

Link:  http://www.ivojo.co.uk/component.php?pid=Kramer_FC-47 

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Sun, Oct 15 2017 8:02 AM

TEST: Apple TV 4 Anden generation. 4K - 03 Okt 2017.



http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1507031430

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Mon, Oct 16 2017 8:50 AM

                      

Dette er prisen på Sound Center til 55" med frontstof og gulvstand med motor. 2017.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BeoVision Eclipse 55" inkl. BeoRemote One BT, Type 7021 Sound Center for 55" frontstof  62.995 Kr.
Type 4575 Gulvstand med motor - 11.295 Kr. = 74.290 Kr.

Minus Type 1719 BeoRemote One BT Netflix/Amazon - 2.095,-

= 72.195. Kr. Minus LG 55"  Pris 14.999 Kr. = 57.159. Kr. for Sound Center til 55" med frontstof .
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
( Power dk.) LG 55" 4K UHD OLED Smart TV OLED55C7V = Pris 14.999 Kr.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

Og hvad er det du vil sige med det?

MM

There is a tv - and there is a BV

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Mon, Oct 16 2017 11:54 AM

@ Millemissen

Og hvorfor spørger du om det ? Har du et problem med denne pris oplysningen ?

Prisen for samme enhed til 65" er højere. Den er lidt bredere, men da højttaler og stikforbindelser
er identiske, så kan merprisen gøres op i en smule ekstra alu på højttaleren, og noget bredere plastic.
Det skulle i princippet give en merpris på Eclipse 55->65 på 11.000 kr. plus lidt ekstra alu/plastic,
men merprisen er reelt 18.000 kr.

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

Nej, men jeg undrer mig bare over, hvorfor du laver det regnestykke?

Mht pris....hvad var det din gamle BV7-40 MK3 kostede - og det endda uden højtalere og HD-tuner.

Det virker som om du vil forskrække folk, der søger en færdiglavet, sammentænkt løsning.

MM

There is a tv - and there is a BV

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Mon, Oct 16 2017 3:10 PM

Godt-humør:
   
@Torben Rasmussen
Meget godt beskrevet test af Eclipse, du lavede på Flatpanels.dk.
Er du nu sikker på det har HDMI 2.0b? da jeg var på fabrikken for ikke så længe siden,
sagde ham jeg talte med, det havde HDMI 2.0. Da jeg så fortalte hvorfor jeg mente det
minimum skulle have 2.0b men allerhelst 2.1 når det var muligt, svarede han, at det ville
blive opdateret hurtigst muligt til 2.0b, men næppe så hurtigt. Nu ville det bare pynte,
hvis det blev rettet i testen (Specifikationer)!


Torben Rasmussen:
Spec er en copy/paste fra en anden test, så den er smuttet.


Godt-humør:
  
Nu mangler det bare at der kommer til at stå: HDMI 2.0a kun er for LG HDMI stik.
og B&O spilledåse (SoundCentre) kun har HDMI 2.0 ”som B&O anbefaler man bruger”
Det kan bl.a. være derfor Eclipse ejere har disse problemer: -
http://archivedforum2.beoworld.org/forums/p/27974/221787.aspx#221787 

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Wed, Oct 18 2017 6:37 AM

Download - Bang & Olufsen App - Her.

Hvilke produkter er kompatible med Bang & Olufsen App ? - Læs her.

tigerisak
Top 500 Contributor
Posts 124
OFFLINE
Bronze Member
tigerisak replied on Wed, Oct 18 2017 9:51 AM

Hej Peter. Tar det på svenska. Hoppas det är ok.

Har min Apple TV 4K kopplat till HDMI A på Soundbaren på min Beovision Eclipse. 
Men jag kan nu läsa att Soundbaren enbart har HMDI 2.0 och inte HDMI 2.0a. Vet du om det krävs en SW uppdatering eller en HW uppdatering för att få det att fungera med Soundbaren.

Vill inte behöva koppla den direkt in i C7 panelen via CEC. 

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Wed, Oct 18 2017 1:45 PM
Den seneste firmware til LGs 2017 OLED og visse 2017 LCD-modeller (Også C7 = Eclipse er med)
indeholder den lovede Technicolor billedprofil, som er fintunet af selskabets kolorister. - Læs mere her.
Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Wed, Oct 18 2017 2:01 PM

tigerisak:

Hej Peter. Tar det på svenska. Hoppas det är ok.

Har min Apple TV 4K kopplat till HDMI A på Soundbaren på min Beovision Eclipse.
Men jag kan nu läsa att Soundbaren enbart har HMDI 2.0 och inte HDMI 2.0a.
Vet du om det krävs en SW uppdatering eller en HW uppdatering för att få det att
fungera med Soundbaren. Vill inte behöva koppla den direkt in i C7 panelen via CEC.


Hej tigerisak
Dette er hvad jeg kan hjælpe med pt. Minimum HDMI 2.0a kræves
for Apple TV Anden generation. 4K. + dette Hdmi kabel. Dit LG C7 panel har HDMI 2.0a. Såeeee -

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Wed, Oct 18 2017 2:08 PM

Godt-humør:

@Torben Rasmussen
Meget godt beskrevet test af Eclipse, du lavede på Flatpanels.dk.
Er du nu sikker på det har HDMI 2.0b? da jeg var på fabrikken for ikke så længe siden,
sagde ham jeg talte med, det havde HDMI 2.0. Da jeg så fortalte hvorfor jeg mente det
minimum skulle have 2.0b men allerhelst 2.1 når det var muligt, svarede han, at det ville
blive opdateret hurtigst muligt til 2.0b, men næppe så hurtigt. Nu ville det bare pynte,
hvis det blev rettet i testen (Specifikationer)!


tigerisak: Fik du læst dette på side 41.

Dit Sound centeret vil altså blive opdateret til HDMI 2.0b - hurtigst muligt.
Men næppe lige med det samme.

tigerisak
Top 500 Contributor
Posts 124
OFFLINE
Bronze Member
tigerisak replied on Wed, Oct 18 2017 3:12 PM

Hej igen. Jag har Belkins Ultra High Speed HDMI som har blivit rekommenderar av Apple för Apple TV 4K.
Väntar med spänning på en uppdatering av Soundbaren till HDMI 2.0b.

Tack för svar! 

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Wed, Oct 18 2017 5:03 PM

Læs mit indlæg af  Wed, Oct 18 2017 1:45 PM her på siden 

Lars skriver:
Det tror jeg ikke man kan. BeoVision Eclipse kører ikke med LG's 'standard' firmware,
og er bl.a. neddroslet i WebOS. Afvent at B&O udsender en opdatering.

Det er dog ikke B&O der skriver softwaren til TV-delen. Men LG leverer en særlig B&O-version.


Torben R skriver:
Du kan helt afgjort ikke opgradere Eclipse uden videre. Det er ikke samme software.


Tak Lars -
Det tror jeg mange er glade for at høre, hvis dette ikke stopper når LG lancere C8 til næste år.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Sat, Oct 21 2017 10:43 PM

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
tigerisak
Top 500 Contributor
Posts 124
OFFLINE
Bronze Member
tigerisak replied on Thu, Oct 26 2017 7:31 AM

Hej igen Peter.

Har nya problem med min Beovision Eclipse.
LGs C7 panel har stora problem med Dolby Vision och lip sync när man köra via ARC alltså som Soundcentret går genom. Detta ska fixas via en update:   LG OLED firmware 04.70.07 men har du några andra tips hur man får ljudet att synka korrekt när man kör filmer med Dolby Vision?

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Sun, Oct 29 2017 9:21 PM

Hej tigerisak

Nej, for jeg har endnu Ikke fundet en manual over Eclipse.

__________________________________________

Måske vi skulle se lidt i Bang-Olufsen-katalog 2006. Se det var dengang B&O havde
noget at vælge imellem. Jeg elskede det vi ser i Bang & Olufsen- Katalog anno 2006 her.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Mon, Oct 30 2017 2:04 PM

Hej tigerisak - Måske kan dette hjælpe dig lidt-

TV & Surround system = med mange kabler. Ja måske.

I Hi-fi miljøer vil mænd ofte gerne have pæne store højtalere, for at opnå lækker lyd i stuen. Med stort set alle TV mærker opnås
beder lyd, leveret over et komplette surround system og evt. en Blu-ray afspiller. Nogle højtalere er trådløse, de kunne jo anvendes
som baghøjtalere,sammen med kablet Center/ Front højtalere. En surround receiver har ofte også flere zoner, og kan derfor udbygge
dit audio system, så du ikke kun har lyd i stuen, men også i køkkeneteller kontoret. På de fleste tv idag ses en række HDMI porte,
og en optisk port. Det bedste er at benytte HDMI kabel, så har du den mulighed, så benyt det.

HDMI og optiske porte er digitale, og giver mulighed for Dolby digital 5.1 surround lyd. HDMI er det optiske stik overlegen, på de
fleste punkter. HDMI er ukomprimeret selvom du bruger alle 8 kanaler svarende til 7.1 systemer. Samtidig sender HDMI-stikket
også video, og moderne TV har også andre interessante HDMI muligheder kaldet ARC og CEC.

HDMI ARC står for "Audio Return Channel" og det betyder, at der i ét kabel sende lyd kanal i begge retninger. Det kan være smart
hvis dine højtaler er tilsluttet en surround receiver eller Blu-ray afspiller. Du har altså kun behov for ét HDMI kabel mellem dit TV og
dit lydsystem. Uden ARCskal du sende lyden tilbage via optisk kabel eller minijack stik.

OBS! En del TV sender kun lyd tilbage med ARC i to kanaler, altså stereo, mens andre sender det tilbage i 5.1, men komprimeret i
Dolby Digital. ARC er en bekvemmelig løsning, men vær obs på hvad dit tv kan. Det anbefales at tilslutte både audio og videokilder
til surround receiveren, så TV’et kun får video signal, mens surround receiveren håndterer 5.1 lyden.

HDMI CEC står for "Consumer Electronics Control". Med TV og forstærker kan du med tv'ets fjernbetjening ændre lydstyrken på
forstærkeren, eller få forstærkeren til at tænde sammen med tv'et. Med CEC behøver vi ikke så mange fjernbetjeningerne, forudsat
at alle enheder har HDMI CEC.

HDMI CEC har andre navne - Sony kalder CEC for Bravia Link eller Bravia Sync, Samsung -Anynet+, LG - SimpLink og Philips -
EasyLink. CEC virker altså tværs af mærkerne. HDMI kabler fra version 1.2 og opefter er CEC kompatibelt. Nyeste HDMI 2.1
kabel fra 2017 overføre 48 gigabit pr.sek, og anvendes til 4K TV-paneler.     / Delvis af  T. Lindegaard.

tigerisak
Top 500 Contributor
Posts 124
OFFLINE
Bronze Member
tigerisak replied on Tue, Oct 31 2017 7:52 PM

Hej Peter. Tack för svar.

Dessvärre så är detta ett firmware fel hos LG. En quickfix hos LGs C7 paneler har varit att avaktiverat Dolby Atmos. Då skulle lip syncen förbättras/försvinna. På Beovision Eclipse finns inte den möjligheten då Bang Olufsen tagit bort denna möjligheten då Soundbaren inte stöder Dolby Atmos.

Problemet gäller alla LGs "native" apps som Netflix, Youtube etc. Men även HDMI källor som Apple TV 4K via CEC.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member



BeoSound Essence Mk2 vil blive udfaset.

Istedet har B&O udviklet BeoSound Core. BS Core er en HUB med div. tilslutningsmuligheder. Et kablet/
trådløst højttalersystem, der sammen med WiSA som bl.a. B&O bruger til trådløs lyd til aktive BL højttalere,
der også omfatter Multiroom-funktioner audio streaming. Pris: (ekskl. remote) 5.495 Kr.

Direkte streaming:
Spil din foretrukne musik direkte fra mobilenhed eller via "Bang & Olufsen app". Indbyggede er Apple AirPlay,
Chromecast, Bluetooth, men også din egen digitale musiksamling kan afspilles via DLNA.

Lydkvalitet:
Ifølge B&O kan BS Core leverer musik kvalitet i den højeste digitale streaming kvalitet, de nogensinde har tilbudt.

Forbindelser:
BS Core giver både kablede og trådløse tilslutnings muligheder. - Optisk S/Pdif  ind, og en Optisk-udgang, for
digital audio, samt en Jack 3,5 port, for analoge udstyr i stereo.

Fremtidssikret:
I en tid med hurtige skiftende teknologier, sikrer BS Core dine BeoLab-højttalere eller Beo-Sound Shape-
opsætning gennem automatiske softwareopdateringer.

Tekniske specifikationer:
Dimensioner og vægt: 151.20 mm basediameter, højde 43,5 mm - vægt 290gr. Vægt på USB-C oplader: 150 gr.
Trådløse netværk: WiFi / WLAN 802.11 a / b / g / n / ac (2,4 GHzog 5 GHz), Bluetooth 4.1.

Streaming teknologier:
Chromecast Indbygget, Apple AirPlay, Streaming lyd Bluetooth, DLNA-DMR, Spotify Connect. Integrerede
musikafspillertjenester: Spotify, Deezer, TuneIn.

Understøttede lydformater:
MP3, WMA, AAC, ALAC, FLAC, WAV, AIFF. Tilslutninger: 1USB port C, 1 Power Link-stik (RJ45) med 2
kanaler, 1 indgangslinje (analog og digital kombination) med sensor, 1 Ethernet 10/100 Mbits / s,1 Toslink digital
lydudgang (til tilslutning BeoSound Shape ), 1 USB-port (til forbindelse med BeoSound Shape), 1 Digital Power
Link-port (til BL 90 & 50 brug).
Rendering: Begynder at afslutte på den digitale Toslink grænseflade ved 96 KHz / 24 bits.



Husk BeoSound Core har har ingen Coaxial S/Pdif ind og udgang. Yes - thumbs up

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member

Bang & Olufsen-App ..... BeoSound Essence Mk 2.

Har I nogle gode eksempler på hvor godt Bang & Olufsen-App virker nu, efter software opdatering.  

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

Peter Pan:

Bang & Olufsen-App ..... BeoSound Essence Mk 2.
Har I nogle gode eksempler på hvor godt Bang & Olufsen-App virker nu, efter software opdatering.  

Man kan finde noget herom på side 327 og efterfølgende, hvis man er interesseret:

http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=20679&PN=1&TPN=327

MM

There is a tv - and there is a BV

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member

Det virker ikke som om nogen har interesse i at skrive om den nye
Bang & Olufsen-App & BeoSound Essence Mk 2, her på tråden.

SÅeeee

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

Er det så et børneværelse-setup ;-)

MM

There is a tv - and there is a BV

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Fri, Nov 10 2017 2:37 PM

Millemissen troede bare, at en person have en integreret
opsætning allerede, og at han/ hun kunne rapportere tilbage. -

MM stiller mange spørgsmål her.

Men nej Millemissen, det er der ingen andre end dig der har brug for.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Fri, Nov 10 2017 2:41 PM

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Tue, Nov 14 2017 10:33 AM

Tilslutningspanel. -

agenten0075
Not Ranked
Posts 48
OFFLINE
Bronze Member

Tak for Eclipse-tilslutningerne, jeg tillader mig at linke til dit også glimrende billede her (fra forum.recordere.dk)

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Wed, Nov 15 2017 9:58 AM

Millemissen:
The BS Core has definitely no WiSA built-in!

MM


http://archivedforum2.beoworld.org/forums/p/26676/218058.aspx

Så må BeoLab Transmitter 1 kobles op på Beosound Core hvis man ønsker WISA's trådløse overførsel.
BeoSound Core (ekskl. remote) 5.495 kr. - BeoLab Transmitter 1 (pr. stk) 2.995. Kr. = 8.490. Kr.

Trådløs opsætning:
Du kan tilslutte BeoLab Transmitter 1 til et Bang & Olufsen AV-system eller til et system, der ikke er fra
Bang & Olufsen, for at lave en trådløs opsætning med dine trådløse højttalere.

For at sikre en velfungerende trådløs forbindelse skal alle højttalere placeres inden for 12 meter fra senderen.

Fjern alle genstande foran senderen og højttalerne, da disse kan forstyrre den trådløse forbindelse.
Højttalerne bør stå i samme rum, og alle trådløse højttalere bør være synlige fra senderens placering.

Fra - beolab-transmitter-1.pdf manual.

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

Og så fodre det setup med Deezer Hifi

https://www.deezer.com/da/offers/?referer=bangolufsen

via Bang & Olufsen-app’en.

MM

There is a tv - and there is a BV

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Fri, Nov 17 2017 8:22 AM
VL nyt - Oktober 2017 BeoCreate – en idé fra sandkassen
 

Anders Buchmann er Chief Intrapreneur hos BeoCreate – et startup i Bang & Olufsen.
BeoCreate udvikle nye løsninger til B&O’s nuværende og fremtidige udfordringer.

Se dette interview – hvor vi taler om tankerne bag BeoCreate, og ikke mindst om hvordan
idéen er opstået. Anders Buchmann kom til B&O i 2016 for at stå i spidsen af BeoCreate.



 
Tag et kig på Creates hjemmeside - Click her.  
Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Sat, Nov 18 2017 3:17 PM

                            Hvad for elektronik ønsker DU dig til jul.

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

Mangler der ikke lige en scart-indgang ;-)))))

Kunne du ikke bare ønske dig Almando-løsningen i stedet - den kan jo allerede købes.

MM

There is a tv - and there is a BV

Page 16 of 40 (1577 items) « First ... < Previous 14 15 16 17 18 Next > ... Last » | RSS