Sign in   |  Join   |  Help
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- March 2012 to February 2022
READ ONLY FORUM

This is the second Archived Forum which was active between 1st March 2012 and 23rd February 2022

 

Peter Pans Hjemmebio, - interface - tips & tricks.

This post has 1,576 Replies | 16 Followers

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Sat, Nov 18 2017 4:47 PM

Hvad for elektronik ønsker Millemissen sig så til jul. Ligger du roder efter gamle
BeoVox højttaler, for at gøre dem aktive og trådløse. BeoCreate fortæller jo at
deres BeoCreate 4 kanal forstærker vil kunne købes i denne måned.

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

Ønsker er noget man har, men sjældent får (opfyldt).

Nej, mit sæt CX100 står i køkkenet og har gjordt det i årtier nu.

De har deres helt egen forstærker - den i min BM4500.

Og kablerne er så gamle, at de næsten er usynlige ;-)))

 

Men fint, at de der gutter fra Beocreate giver folk mulighed for at få liv i gamle Vox-højtalere.

 

MM

There is a tv - and there is a BV

Mikipidia
Top 50 Contributor
Posts 2,169
OFFLINE
Bronze Member
Mikipidia replied on Sun, Nov 19 2017 12:46 AM
Peter Pan:

Hvad for elektronik ønsker DU dig til jul.

denne ting eksisterer?

Sorry, google translate, i understand a lot but have no idea how to say anything :p

New: Beovision Harmony, Beolab 50's, Beolab 28's, Beolab 18's, Beolab 17's, Beosound Stage & LG, Beosound 2, Beoplay M3, Beoplay A1, Beoplay Portal, Beoplay H4 gen 2, Beoplay E8 3.0

Mikipedia on YouTube: https://www.youtube.com/c/Mikipedia

Mikipedi4 on Twitch: https://www.twitch.tv/mikipedi4

Mikipedia on Intagram: https://www.instagram.com/mikipedi4/

Old: Beosound 9000 mk3, Beolab 3's, Beovision Eclipse, Beolab 1's, Beolab 2, Beovision 10-46, Overture 2300, beolab 8000's, Beolab 4000's, Beovision avant 32" etc. etc.

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

@Mikipedia

It exists - but only available on the treasure island of Peter Pan ;-))))

MM

There is a tv - and there is a BV

Mikipidia
Top 50 Contributor
Posts 2,169
OFFLINE
Bronze Member
Mikipidia replied on Sun, Nov 19 2017 8:30 PM
Tak!

New: Beovision Harmony, Beolab 50's, Beolab 28's, Beolab 18's, Beolab 17's, Beosound Stage & LG, Beosound 2, Beoplay M3, Beoplay A1, Beoplay Portal, Beoplay H4 gen 2, Beoplay E8 3.0

Mikipedia on YouTube: https://www.youtube.com/c/Mikipedia

Mikipedi4 on Twitch: https://www.twitch.tv/mikipedi4

Mikipedia on Intagram: https://www.instagram.com/mikipedi4/

Old: Beosound 9000 mk3, Beolab 3's, Beovision Eclipse, Beolab 1's, Beolab 2, Beovision 10-46, Overture 2300, beolab 8000's, Beolab 4000's, Beovision avant 32" etc. etc.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Mon, Nov 20 2017 7:15 AM

Ja drømme har vi jo lov at have. Men noget er B&O jo nødt til at gøre, for ikke at gå helt
neden på omsætningen, nu deres produktportefølje er så lavt. To prestige højtaler til priser
de færeste har råd til, samt et Sound Center er ikke nok.
____________________________________________________________________



BeoCreate -
Vi sætter en ny liv i vintage B&O-højttalere, der opgraderer dem med trådløse funktioner,
ved at udnytte det nyeste inden for open source-teknologi. Re-create giver folk mulighed
for at lege med vores klassiske produkter for at demonstrere, at lyden er tidløs, og DIY
kan være mere end bare sjovt. Dette er vores første udgangspunkt for Beocreate produkt
linjen, som giver mulighed for kreativ udforskning i forhold til hvordan vi oplever musik.



https://www.hifiberry.com/beocreate/

"Modul 9" er et schweizisk firma med speciale i lydafspilning af høj kvalitet på indlejrede
enheder. Vi mener, at enheder til højkvalitets musikafspilning ikke behøver at være dyre.
Med vores HiFiBerry DAC / Digi / Amp-produkter er det nemt at opbygge højkvalitets
og overkommelige lyddistributionssystemer. Vi kan ikke kun levere hardware, men også
forudkonfigurerede software løsninger.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Mon, Nov 20 2017 9:30 PM

             

For at BeoLab 2000 kan fungere sammen med ML-adapteren, skal du indtaste følgende
kommando: MENU 0 9 GO ^ (Pil op) CD-CD med en Beo4 eller MENU 0 9 PLAY -
^ (op pil) CD-cd med en Beolink 1000.

Lydstyrken styres af en B&O fjernbetjening eller volumenhjulet på BeoLab 2000.
Sluk højttaleren med den røde "Strømknap" på fjernbetjeningen eller direkte på BeoLab
2000. Bemærk: Når BeoLab 2000 er afbrudt fra strømmen, skal den omprogrammeres.

Masterlink-adapterkabel til BeoLab 2000. Dette gør det muligt at tilslutte en mobiltelefon
f.eks i dockingstation, eller Bluetooth-enhed direkte til højttaleren. Kablet bruges, hvor du
ikke bruger BeoLab 2000 i en linkopsætning. - www.soundsheavenly.com

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

Helt ærligt - kan du huske, hvordan den køkkenhøjtaler lyder?

Den ville jeg ikke ofre en krone på.

Og hvem gider at ha’ en iDims sluttet til med kabel nu om dage.

Det er da noget ‘fedteri’ at betjene den med iDimsen stående derpå.

MM

There is a tv - and there is a BV

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Tue, Nov 21 2017 12:32 PM

Millemissen har ikke noget konstruktivt at sige, fordi stereolyd ikke har hans interesse.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Tue, Nov 21 2017 1:02 PM

Guide til trådløs signaltrasmiteret lyd - Læs her.

Find i venstre kolonne det der kan have din interesse.

F.eks Fremtidens Hi-Fi-anlæg - Læs her.

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

Peter Pan:

Millemissen har ikke noget konstruktivt at sige, fordi stereolyd ikke har hans interesse.

Hmmm!

Var det ikke ‘person-fnidder’, der lukkede Bang & Olufsen-club-tråden på H4A.

Du kan åbenbart ikke holde dig tilbage!

Du ved intet om mine lytte-præferencer....åbenbart - så skal vi ikke bare holde dem udenfor denne tråd!

P.S. Hvornår har du så sidst hørt en BL2000 - lad os da vide det.

MM

There is a tv - and there is a BV

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Tue, Nov 21 2017 4:20 PM

@ Millemissen

Aniki er Elvis-fan og meget glad for sin BeoLab 2000, så jeg hører den hver gang vi er på besøg.
Fordi hun har købt det viste adapter kabler hos bbuy.dk, skrev jeg om denne mulighed.

Så læs heller indlæget af Nov 21 20171:02. Så går din tid da med noget fornuftigt.

 

PatrickCG
Not Ranked
Posts 8
OFFLINE
Bronze Member
PatrickCG replied on Wed, Nov 22 2017 12:47 PM

Hej Peter Pan og co.

Jeg har lige købt en lejlighed som har installeret beolink i to rum. Fræset ind i væggene og det hele. Jeg overvejer nu hvad jeg skal gøre ved det - og hvad jeg evt. skal tilkøbe af B&O.

Nuværende ejer har installeret følgende:

Rum 1 (køkken):

2x Beolab 4000

IR øje

Beosound 5

 

Rum 2 (stue):

Beovision 

Beolab 14 4.1

 

Mit spørgsmål.

Jeg vil gerne bruge Airplay.

Kan man i Rum 1 erstatte Beosound 5 med f.eks. Beosound Essence mk2? Eller findes der andre smarte løsninger? 

Er BL14 værd at skrive hjem om? Har aldrig hørt det, og kan forstå det er udgået?

Mange hilsner

Patrick

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

Hej Patrick og velkommen til Beoworld.

Efter din beskrivelse at dømme er det MasterLink (altså en ældre udgave af BeoLink),der er trukket i væggene.

Det grej, du nævner er ML-kompatibelt.

Hvor meget af det nuværende grej, vil du/kan du beholde?

En BeoSound Essence MK2 bruger det nye BeoLink/NetworkLink.

Der findes dog måder at bruge sådan en fætter, selvom noget af grejet er ML-baseret.

Skriv venligst mere om, hvad du tænker dig at have i lejligheden fremover!!!

Ellers vil det være svært at give konkrete råd.

Personligt mener jeg, at BL14.4.1-sættet er udemærket - alt kommer jo an på, hvad man forventer/forlanger af det.

Det er et sæt, der er beregnet til et B&O-tv!

MM

There is a tv - and there is a BV

PatrickCG
Not Ranked
Posts 8
OFFLINE
Bronze Member
PatrickCG replied on Wed, Nov 22 2017 4:28 PM

Mange tak for dit svar, MM.

 

Jeg overvejer at købe det meste af det nuværende setup.

Jeg ved at det er installeret i 2013, men har faktisk ikke tjekket det yderligere. Undersøger det lige... Lavede man virkelig stadig ML der?

Mit største issue er egentlig Beosound 5, eller anlæg generelt, da jeg gerne som sagt gerne vil bruge airplay. Eller i det mindste styre musikken fra smartphone/tablet.

Så derfor tænkte jeg om man egentlig "bare" kunne skifte Beosound 5 ud med f.eks. Essence mk2? Eller om der findes bedre løsninger? Beosound Moment?

 

Mvh.

Patrick.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Wed, Nov 22 2017 9:40 PM

Hej PatrickCG

Til BS5/BM5 skal du blot have fat i et UCA222-lydkort og så sætte din iPhone til via et phono-minijack stik.
Det er den kablede metode. Du kan også sætte en Apple TV eller en AirPort Express op, og bruge disses audio-
udgange til at sætte til UCA222 og så afspille musikken fra din iPhone vha. Airplay.

Hvis musikken allerede ligger på din BM5, så kan du dog også hente PlugPlayer App'en til din iPhone, sætte din
BM5 op som Audiomaster (AM option) og så forbinde direkte til din med din iPhone, så du dermed kan vælge
sange på din BM5 med din iPhone. Din BS5 skal stadig stå på A.AUX når du vil benytte denne feature.

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

Hej Patrick,

nej, du kan ikke ‘bare’ skifte den ud med en Essence-MK2 - denne er NL-baseret og BS5 er et ML-produkt.

 

Jeg tænkte på, om du måske ville skifte tv’et med et nyere BV (hvilket er det, iøvrigt?)? Det er, der jo mange, der overvejer!

Hvis du tænker i den retning, kunne du i det andet rum ha’ en Essence-MK2 - og dermed få AirPlay, ChromeCast, Deezer/Spotify Connect osv osv i begge rum.

Du kunne - hvis det nye tv også er NL-baseret - også beholde BS5’eren og gøre den NL-kompatibel vha en NL/ML-konverter.

Det smarteste ville så være at integrere  Essence-MK2’eren med det nye (NL-)tv.

Som du ser, er der flere muligheder - alt efter ønske og pengepung.

Hvis du ønsker at gå ‘budget-vejen’, er Peter Pan’s bud måske sagen.

Jeg ville dog overveje, at få fat i en Playmaker til den nævnte UCA (på BS/BM5’eren) - så er der AirPlay dér....og en fri line-indgang, hvis du har brug for den.

MM

There is a tv - and there is a BV

Millemissen
Top 10 Contributor
Flensborg, Denmark
Posts 14,680
OFFLINE
Gold Member

Peter Pan:

Hvis musikken allerede ligger på din BM5, så kan du dog også hente PlugPlayer App'en til din iPhone, sætte din
BM5 op som Audiomaster (AM option) og så forbinde direkte til din med din iPhone, så du dermed kan vælge
sange på din BM5 med din iPhone. 

Hvis ‘Patricks iPhone’ eller enhver anden iDims er opdateret til iOS11, vil han ikke kunne bruge PlaugPlayer-app’en.

I hvert fald ikke før den bliver opdateret (til brug i iOS11!

Brug i stedet 8Player-app’en - derfra kan sendes vi AirPlay, DLNA eller også ChromeCasting.

MM

There is a tv - and there is a BV

PatrickCG
Not Ranked
Posts 8
OFFLINE
Bronze Member
PatrickCG replied on Thu, Nov 23 2017 6:58 AM

Mange tak for jeres svar. Det er en stor hjælp.

Peter Pan: Mange tak for den fine grafik! Kan man køre Airport Xxpress direkte i Line-IN? Fordele/ulemper ift. det lydkort du nævner og en Line-IN løsning? 

MM: Ja, jeg overvejer et nyere BV.. Enten et Horizon eller brugt BV14. Har også haft kig på et Avant-55. 

Hvordan vil setup'et kunne se ud med NL-ML converter og et nyere BV? Det ville være fedt, hvis dette åbner op for en mere "elegant" Airplay løsning.

Jeg har allerede en Playmaker, men BM5 er gemt væk bag en køkkenskuffe, og tvivler på at Playmakerens signal er kraftigt nok til opgaven.

Bruger den i øvrigt med BL11 og et sæt BL3.

 

Mange tak for hjælpen :-) 

Mvh.

Patrick

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Thu, Nov 23 2017 11:36 AM

Ja Patrick du følger bare tegningen så køre det. Men du kan jo også søge efter andre analog til USB konverter.

https://www.gear4music.dk/da/Indspilning-and-computere/Behringer-U-Control-UCA222-USB-audio-lydkort/AML

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Thu, Nov 23 2017 11:25 PM

Stemme styring af B&O produter bliver en mulighed med Airplay 2, og Alexa. Se her.
Lidt mere omtale om det her.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Fri, Nov 24 2017 6:40 PM

 

Tager vi et nærmere kig på SoundCenter, som jo til dels skal bære den høje merpris du betaler for et Eclipse ift. et LG C7, så
er højttaleren i sig selv bestykket med 6 højttalerenheder, som tilsammen udgør et 3-kanals lydsystem med samlet set 450 W
forstærkere ombord (én forstærker til hver enhed). I midten finder vi 3 mellemtoner/basenheder samt en diskant, og i hver side
sidder en fuldtone enhed til at håndtere det brede stereobillede. Skulle dette ikke være nok - og det er dét vel ikke hvis du køber
et TV af denne kaliber - så kan du som nævnt tilkoble op til 16 højttalere i alt, hvoraf de 8 kan være trådløse, så systemet råder
over 19 diskrete lydudgange. SoundCenter er forsynet med en 7.1 surround-processor og automatisk up- eller downmixing af 1
til 16.5 kanals lyd, hvilket vil sige, at de indkomne signaler automatisk tilpasses den højttalerkonfiguration du benytter.

Og lad os bare tage den med det samme: Lyden fra SoundCenter ER så god, som man har hørt rygter om. Det er - uden sammen
ligning - det bedst klingende TV, jeg har hørt endnu. SoundCenter kan uden problemer bruges som eneste lydkilde i selv større
stuer og det er imponerende så dyb en lydgengivelse man har klemt ud af så små (og få) enheder. Måler du i forhold til de helt
tunge drenge såsom B&O’s egne Beolab 20 eller 50, så er det klart, at der mangler noget, men til min irritation, så leverer Sound
Center faktisk en lyd, som ikke uden videre overskygges af mine egne Beolab 18 når det kommer til basgangen.

Det er dermed også unødvendigt at nævne, at TV’et uden problemer sætter selv dyre soundbars til vægs (tonmeister Geoff Martin
ville nok rulle med øjnene over sammenligningen med en soundbar, men analogien er jo nærliggende). Tale fremstår klart og tydeligt
og film leveres med solid bund i eksplosionerne, og med den indbyggede modtager til musik fra både AirPlay, GoogleCast og
Bluetooth, så er der også rig mulighed for at få streamet dine yndlingsnumre fra dine håndholdte enheder og det giver god mening
med en højttaler så potent som SoundCenter.

Man kan naturligvis supplere Eclipse med eksempelvis en Beolab 19 subwoofer, hvis man vil have lidt ekstra bund, men den typiske
kunde til Eclipse ville nok alligevel have adgang til et par andre højttalere, som skulle indgå i setuppet og jeg ville mene, at det er et
must at gå efter fuld surround når nu TV’et er så velforberedt til det. Vælger man alligevel at bruge Eclipse uden ekstra højttalere,
så ville jeg ikke selv satse på en ekstra subwoofer - der er rigeligt med dybde i bassen i SoundCenter til både film og musik.

Lydsystemet i SoundCenter er skruet sammen på en måde, så det automatisk tilpasses det indhold du ser, dvs. du kan udnytte 5.1
lyd når du bruger din Playstation og du kan bruge dine Beolab 50 når du afspiller musik via AirPlay over Eclipse og du kan måske
nøjes med den indbyggede lyd fra SoundCenter ved live-TV. I skrivende stund mangler B&O’s adaptive algoritme til at ændre lyd-
preset (ikke højttalerkonfiguration, men "klangen" af lyden) afhængigt af hvad der vises på skærmen, men denne feature tilføjes via
en opdatering senere. Oct 2017 af Torben Rasmussen (@flatpanelsdk).

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Thu, Nov 30 2017 7:57 AM

Hvis ovenstående ikke har din interesse, men du gerne vil omgive dig med surround sound
fra B&O's aktive højttaler, er dette et billigt alternativ. På side 34 ser du de adapter kabler
du kan benytte, for tilslutning af aktive BL højttaler.


Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member

Lyt til en ekspert om rum korrektion for højttaler, og den nye værelse tilpasnings funktion. -
Her.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member

Der er en del beretninger om svigt/udfald - specielt ved AirPlay - fra folk. Det er oftest et wifi-/router-problem.
Hvis det trådløse netværk ikke fungerer tilfredsstillende med dit B&O. - Hent networklink.pdf.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member



Prisliste pr. 01.12.2017 - Danmark - Download - Her.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Fri, Dec 8 2017 12:42 PM

Streaming via netværk - Nye standard = 802.11ax for routere på vej -

              

Det er gyldne tider for forbrugere og virksomheder med en trådløs fetich. På mobilområdet gennemgår 4G en rivende udvikling,
og 5G er så småt også begyndt at banke på døren til fremtidens hjem og kontorer. WiFi-teknologien står bestemt heller ikke stille.
I øjeblikket fokuserer industrien meget på videreudviklingen af standarden 802.11ac og det nye WiGig-koncept, der gør det muligt
at erstatte kablerne med trådløse signaler. Den kommende udgave af WiFi-standarden, 802.11ax, lover dog i dén grad også godt
for de mange trådløse netværk, der i dag præger vores digitaliserede verden. 802.11ax er nemlig i høj grad designet til at tage hånd
om nogle af det største problemer, der fortsat kendetegner WiFi-teknologien. Det handler ikke mindst om batteriforbruget på de
enheder, der kobles på netværket, ligesom det også gælder udfordringen med, at for mange enheder på samme netværk betyder
udfald og langsommere forbindelser. Nå ja, og så er der naturligvis også hastigheden - den del vender vi lige tilbage til.

Det kan du vente dig af 802.11ax -
Selvom selve den specifikationen, der danner udgangspunktet for 802.11ax, allerede er ganske godt på vej til at være klar, bliver
det formentlig først i slutningen af 2017 eller i løbet af 2018, at standardiseringsorganisationen IEEE trykker på knappen, så
802.11ax er en helt officiel standard. Vi kender dog allerede nu de vigtigste nyheder, der kommer til WiFi-teknologien, når den nye
802.11ax er en realitet på det kommercielle marked. Samtidig plejer nogle router-producenterne at begynde at understøtte nye
standarder på nyt udstyr allerede inden, at selve specifikationen er helt officielt godkendt - ikke mindst for at undgå, at forbrugerne
venter med at købe en ny trådløs router. Generelt kan man beskrive 802.11ax, som en WiFi-standard der er designet til at matche
den moderne brug af trådløse netværk. Det kan sammenlignes lidt med 4G og 5G inden for mobilnetværk. Den moderne trådløse
verden handler nemlig om, at langt flere enheder er koblet på hver sendemast/hvert hotspot.

Bedre batteritider i vente -
En anden vigtig fordel, der ofte fremhæves ved 802.11ax-standarden, er, at den vil være langt mere blid ved batteriforbruget på de
enheder, der er koblet til det trådløse netværk. WiFi har nemlig altid været lidt af en batterisluger, men den del skulle blive kraftigt
forbedret med den nye udgave af teknologien. En stor del af forklaringen på, at det kan kan lade sig gøre, er, at 802.11ax er langt
bedre til at fortælle enhederne, hvornår de har brug for at være på WiFi-netværk, og hvornår de ikke har. Når det ikke er
nødvendigt, går forbindelsen ganske enkelt i en form for dvale, hvilket så betyder, at der ikke suges strøm unødvendigt på batteriet.

10 gange hurtigere -
Tilbage til det med hastighederne. Her kan den nuværende 802.11ac-standard allerede i dag give brugerne trådløse gigabit-hastigheder.
802.11ax vil dog forbedre de trådløse hastigheder markant i forhold til forgængeren. Her taler man om en tophastighed på 10 gigabit i
sekundet - altså 10 gange så meget, som den nuværende standard kan levere. Alt i alt er der meget at glæde sig til, hvad angår 802.11ax.

Ting tager dog som bekendt altid tid, og den nye WiFi-stardard er ingen undtagelse:
Først skal de trådløse routere opgraderes, og derefter skal forbrugere og virksomheder anskaffe sig computere, tablets, smartphones
og andet, der rent faktisk understøtter den nye trådløse teknologi. - August 2017 af Kim Stensdal. Computerworld.dk.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Tue, Dec 12 2017 4:40 PM

Lad jule hyggen brede sig, der findes jo fint brugt B&O. Så i behøver ikke ødelægge økonomien.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Wed, Dec 13 2017 8:44 AM

”Bang & Olufsen -- Vi begynder at bygge en mere digital distribution. Hidtil har vores digitale salg
været primært af B&O Play-produkter. Det har i høj grad været Amazon i USA og TMall i Kina.

Nu kigger vi på, hvordan både Play og Bang & Olufsen-mærket kan komme til at spille en større
rolle digitalt”, fortæller Henrik Clausen, adm. direktør i B&O, til Berlingske.

Hvad er din holdning til, f.eks kun at kunne købe et BeoVision Eclipse over internettet. ????

God jul Mvh.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Sat, Dec 16 2017 10:09 PM

NL/ML converter discontinued - Her  

Beware of firmware version 1.15.16926 - Her

Sørgelig læsning.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Thu, Dec 21 2017 7:35 AM

ICEpower Ny hjemmeside er nu klar.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Thu, Dec 28 2017 9:25 AM

ML / NL Converter - Delay indstillinger - Læs her.

 

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Sat, Dec 30 2017 7:13 AM

Hej alle -

Et spørgsmål, i måske kan svare på. Tilsluttes et non b&o tv til S/Pdif Optical IN på BeoSound Core.
Vil der så opstå Lib sync problemer mellem lyd og tv billeder ?.

Hvis ja - Hvad er så løsningen på det, og hvordan tilsluttes det der evt. er brug for. ?

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Mon, Jan 1 2018 10:10 AM

remdk
Not Ranked
Fredensborg Denmark
Posts 22
OFFLINE
Silver Member
remdk replied on Mon, Jan 1 2018 11:23 AM

Tak i lige måde :-)

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Wed, Jan 10 2018 8:03 AM

CES 2018 - B&O tilføjer Google Assistant. Det er ikke kun Google Assistant,
da B&O også vil understøtter AirPlay 2, når det kommer. Virksomheden var
nævnt tilbage på WWDC da Apple annoncerede den nye standard. B&O ser
dette som en mulighed for at imødekomme både iOS- og Android-brugere,
i stedet for at holde fast i et enkelt økosystem.

Klik her for at hente de seneste nyheder fra CES 2018. - Læst her.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Wed, Jan 10 2018 9:22 AM

Selv om B&O's Playmaker nu er udgået, giver den stadig streaming muligheder via netværk.
Der findes nu mange brugte der ude. Husk seneste version er Playmaker Mk II. adskilder
sig ved ikke kun at understøtte 2.4 GHz- men også den noget mindre trafikeret 5Ghz frekvens,
for at undgå interferens fra andre signaler. Altså har Playmaker Mk II en mere stabil ydeevne.

 

           

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Wed, Jan 10 2018 12:47 PM

Fuld pressemeddelelse fra Bang & Olufsen om AirPlay-2. - Her.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Peter Pan replied on Fri, Jan 12 2018 7:32 AM

Transmitter 1 er indstillet i "2.1"-setup, og fungerer dermed som skillefilter til BL19.

Peter Pan
Top 50 Contributor
Posts 2,088
OFFLINE
Bronze Member
Page 17 of 40 (1577 items) « First ... < Previous 15 16 17 18 19 Next > ... Last » | RSS